logo tasarımı

Ağustos 2, 2022 by Yorum yapılmamış

en iyi logo tasarımları

Logo nedir? Lafız mealı olarak nesep karşılığı dilimizde amblem olan, bir fiilin, faaliyetin, organizasyonun yapkaloriı, mealını, karakterini sembolize fail şekillerdir. Bir logo tasarımı anlamsal olarak fiilletmenin veya organizasyonun dikme olarak yaptığı fiili sembolize edebileceği kabilinden, markanın kendi mealı ile de sembolleştirilebilir, ayrıca temelı çkırmızıışmalarda kavramlar soyutlaştırılarak farklı sineerik ve anlamlara ehil olur.

Sorusu sorulduğunda lafız mealının dışında, birsonsuz logo ve amblem çeşidi vardır. Logo tasarım esnasında tasarımı meydana getirecek olan isim veya kuruma neyin ve elbette aktarıldığı olabildiğince önemlidir. Başka taraftan logo tasarım çkırmızıışmasını meydana getirecek isim veya kurumun sizi elbette anladığı ve logo çkırmızıışmanızı elbette değerlendirdiği sonucunda ortaya çıkacak olan çkırmızıışma sizin, fiilletmenizin ve bundan sonraki çkırmızıışmalarınızın temelini atacak olan “logo tasarım çkırmızıışması” olacaktır.

Logo yalnızca şekil ve sembol değil, yazı karakterinin kendisi, yazı karakterinin değfiiltirilmiş ve düzenlenmiş hali veya marka sinein yeni yazı karakteri oluşturulmasıyla da tasarlanabilir. Bu tip çkırmızıışmalara logo değil, logotype denilir. Logotype çabucak çok iş meydanı ile faaliyette mevcut şirketler sinein daha çok tercih edilebilir. Hiçbir bir sektörde faaliyet gösteren fiilletmelerin çoklukla logoları dalü özümleme fiyat. Fakat çabucak ziyade dal ile uğraşılıyorsa tüm sektörleri logoda anlatmak imkansızdır.

Logo ne fiile yarar?
İşletmeler sinein logo veya logotype olmazsa olmazlardandır. Her elbette markası olmayan bir pres olmazsa logo veya logotype’sız bir markada düşünülemez. Bu makaleyi okuduğunuz mevsim aklınızdan Koç, Vestel, İş Bankası markalarını geçirin. Aklınıza logoları ile bile gelmemiş olması imkansızdır. Beko markasını geçirin, ha aklınıza Beko’nun güncellenen yeni logosu geldi. Külüstür halini düşünmeye çkırmızıışın. Markaların logoları olmadan filhakika marka olmaları üzere imkansızdır.

Bu sebeple fiilletmenize kurumsal bir çekim hazırlayarak yolunuza mevsuk adımlarla devam edebilmek yerine “logo tasarım” çkırmızıışması ile temellayın.

Logo ideogram, sembol, amblem, ikon kabilinden bir grafik öğesiye bütünleşik olan logo yazkaloriı (logotype) deyiş fiyat. Ticari markaların, kurumların ve ayrıca kâh kişilerin bir zevahirte tanılamanmasını sağlayıcı fiilaretlerdir. Tipik bir logo firmaların ayırt edilmesini, diğerlerinden ayrılmasını sağlayıcı renk, font, şekil ve görsellerdir.

Dümdüz, hafif anlaşılır, sınırırlanması hafif, olanaklı olduğunca az nüshada renkten oluşorospuıdır. Her çbedel baskı ve pazarlık tekniği ile sorunsuz kullanılabilir olmalı, çok değersiz ölçülerde teferruatlar kaybolmamalı, çok büyük ölçülerde dağınık görünmemelidir. Her türlü ölçüde ve yüzeyde okunabilir olmalıdır.

Özgün olmalıdır. Ayrıksı firma ya da ürünlere ilgili logolar ile karışıklığa saik vermemeli, ayrıca çağrıştırmamalıdır. Kopyalanan ya da esinlenen logolar o ürün ya da firmaya büyük hüsran verir.

Logo düşüncemcıyı değil ürün ya da firmayı yansıtmalıdır. IBM logosunun düşüncemcısı Paul Rand’e bakılırsa logoyu üreten düşüncemcıdır ancak oluşturan firmanın kendisidir. İlgili kuruluşun ya da ürünün özelliklerini yansıtmalıdır. Seçilen ya da tasarlanan font şirketin derunğine iyi olmalıdır. Başkaca kurumun kendisini elbette tanılamamladığı ve kurumu yansıtan kavramların neler olduğunu bilmek logonun tasarım aşamasında önemli unsurlardır.

Logo sadeliğinin kanatıteselsül ister rengi ister şekli itibariyle farklı koşullarda görüldüğü mevsim de dürüstılda lafıcı olmalıdır.

Farklı bir ülkeye ilgili ürün ya da firma sinein logo tasarlanacağı mevsim o ülkenin renklere yüklediği anlamlar ve kültürleri üzerine vukuf sahibi olunmalıdır. Özellikle bir simge kullanılacağı mevsim simgenin taşıyacağı meal hizmetında bu vukuf çok önemlidir.

en iyi logo tasarımları

Leave a Comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.